INLOG MEDEWERKERS


Zoeken  

Semex Nieuws

Impression imponeert bij Drouner Holsteins
Impression imponeert bij Drouner Holsteins Op het bedrijf Drouner Holsteins maken ze gebruik van de...
Stier van de maand juli: Comestar Lautrust
Comestar Lautrust Comestar Lautrust komt uit het hart van de Laurei Sheik familie en is als zoon v...
Canada-reis 2018!
Meld u nu aan voor de Semex studiereis naar Canada! Van 3 t/m 10 november biedt Semex u een pracht...
Optimate Informatieavond
Optimate Op woensdagavond 6 juni is er in Beezerveld op het Melkveebedrijf van de familie te Velthu...
Immunity+ interview
Immunity+ interview met Dr. Steven Larmer, Global Dairy Solutions Coordinator WAAROM IS HET SELEC...
Land- en Tuinbouwbeurs Oost-Nederland
Ook wij zijn dit jaar weer vertegenwoordigd met een stand op de Land- en Tuinbouwbeurs Oost-Nederla...

Bekijk Alle Artikelen
Semex klanten zeer tevreden over Semex!
Artikel Geplaatst Op April 21, 2017, 10:11:22

Bookmark and Share    Subscribe

Uit het online marktonderzoek FokMonitor 2017 blijkt dat Semex’s klanten zeer tevreden over Semex zijn. Dit toonaangevende onderzoek wordt eens in de twee jaar door marktonderzoeksbureau Geelen Consultancy gehouden onder melkveehouders.

Het onderzoek laat zien hoe tevreden veehouders zijn met hun fokkerijorganisatie. Dat gebeurt door vragen te stellen over verschillende onderwerpen, zoals de kwaliteit van de dienstverlening en de kwaliteit van het product.

Klanten tevreden over Semex
De klanten van Semex zijn het meest tevreden over de ‘klantvriendelijkheid van de medewerkers’, ‘het nakomen van afspraken’, ‘de voorlichting, advisering en kennis’ en de ‘levensduur en het algemeen exterieur van de nakomelingen van het fokmateriaal van Semex’. De zes meest genoemde redenen om klant te zijn van Semex zijn:

  • Vertrouwen
  • Kwaliteit van de stierenkaart
  • Relatie met de fokkerijadviseur 
  • Technische bedrijfsresultaten die ik haal
  • Breed aanbod van stieren
  • Gezondheid van het vee

Wij zijn enorm verheugd over deze resultaten. Voor ons betekent dit dat onze aanpak om de klant absoluut op de eerste plaats te zetten werkt. Semex streeft naar de hoogst mogelijke klanttevredenheid, het bieden van de beste genetische oplossingen voor ieder bedrijf is prioritair! De FokMonitor 2017 laat zien dat we daarin op de goede weg zijn en dat is voor ons een stimulans om verder te gaan op deze weg!    



Print Deze Tekst | Stuur Deze Tekst Door