INLOG MEDEWERKERS


Zoeken  

Semex Nieuws

Knalprestatie van Doorman en zijn zoon tijdens de Royal Winter Fair
De Canadese nationale Holstein show heeft nog maar eens de suprematie getoond van Semex stieren in ...
Comestar Lineman; stier van de maand
Comestar Lineman is een telg uit de wereldberoemde Laurie Sheik dynastie. Sedert augustus heeft hi...
RMV Hardenberg
Van dinsdag 31 okt t/m donderdag 2 nov 2017 opent Evenementenhal Hardenberg haar deuren voor de 22e...
Prachtige Brekem dochter in België!
Bechamel des Grand Trix is een geweldige dochter van de razend populaire Swissbec Brekem . Bechame...
World Dairy Expo 2017
World Dairy Expo 2017: topshow van het allerhoogste niveau! Vorig weekend vond de World Dairy Expo ...
Stier van de maand: De Su Fedex
Fedex (Lottomax x Mogul x Domain) is onze nieuwste stier van de maand, hij is een populaire Immuni...

Bekijk Alle Artikelen
Semex klanten zeer tevreden over Semex!
Artikel Geplaatst Op April 21, 2017, 10:11:22

Bookmark and Share    Subscribe

Uit het online marktonderzoek FokMonitor 2017 blijkt dat Semex’s klanten zeer tevreden over Semex zijn. Dit toonaangevende onderzoek wordt eens in de twee jaar door marktonderzoeksbureau Geelen Consultancy gehouden onder melkveehouders.

Het onderzoek laat zien hoe tevreden veehouders zijn met hun fokkerijorganisatie. Dat gebeurt door vragen te stellen over verschillende onderwerpen, zoals de kwaliteit van de dienstverlening en de kwaliteit van het product.

Klanten tevreden over Semex
De klanten van Semex zijn het meest tevreden over de ‘klantvriendelijkheid van de medewerkers’, ‘het nakomen van afspraken’, ‘de voorlichting, advisering en kennis’ en de ‘levensduur en het algemeen exterieur van de nakomelingen van het fokmateriaal van Semex’. De zes meest genoemde redenen om klant te zijn van Semex zijn:

  • Vertrouwen
  • Kwaliteit van de stierenkaart
  • Relatie met de fokkerijadviseur 
  • Technische bedrijfsresultaten die ik haal
  • Breed aanbod van stieren
  • Gezondheid van het vee

Wij zijn enorm verheugd over deze resultaten. Voor ons betekent dit dat onze aanpak om de klant absoluut op de eerste plaats te zetten werkt. Semex streeft naar de hoogst mogelijke klanttevredenheid, het bieden van de beste genetische oplossingen voor ieder bedrijf is prioritair! De FokMonitor 2017 laat zien dat we daarin op de goede weg zijn en dat is voor ons een stimulans om verder te gaan op deze weg!    



Print Deze Tekst | Stuur Deze Tekst Door