INLOG MEDEWERKERS


Zoeken  

Semex Nieuws

Stierenkaart december 2018!
Stierenkaart december 2018 U vindt de nieuwste Semex stierenkaart hieronder. Nieuw op de kaart dit ...
Dairy Academy Event 2018!
Dairy Academy Event 2018! Als trotse partner van de Dairy Academy Oenkerk, was Semex Holland ook aa...
Mooi debuut voor Fitz in Nederland!
Mooi debuut voor Fitz in Nederland! Wat een week is het geweest voor Toc-Farm Fitz! Begin vori...
Semex stieren kunnen iedereen bekoren!
Semex stieren kunnen iedereen bekoren! Of je de stieren nu bekijkt op LPI, TPI of NVI ranking, ove...
Toc Farm Fitz in de actie!
Toc-Farm Fitz : Doorman X Snowman X Goldwyn Fitz is een Doorman zoon, geboren in Italië uit e...
Swissbec Brekem: de populairste importstier in Nederland!
Swissbec Brekem : de populairste importstier in Nederland! Brekem staat al een tijdje hoog op het ...

Bekijk Alle Artikelen
Semex klanten zeer tevreden over Semex!
Artikel Geplaatst Op April 21, 2017, 10:11:22

Bookmark and Share    Subscribe

Uit het online marktonderzoek FokMonitor 2017 blijkt dat Semex’s klanten zeer tevreden over Semex zijn. Dit toonaangevende onderzoek wordt eens in de twee jaar door marktonderzoeksbureau Geelen Consultancy gehouden onder melkveehouders.

Het onderzoek laat zien hoe tevreden veehouders zijn met hun fokkerijorganisatie. Dat gebeurt door vragen te stellen over verschillende onderwerpen, zoals de kwaliteit van de dienstverlening en de kwaliteit van het product.

Klanten tevreden over Semex
De klanten van Semex zijn het meest tevreden over de ‘klantvriendelijkheid van de medewerkers’, ‘het nakomen van afspraken’, ‘de voorlichting, advisering en kennis’ en de ‘levensduur en het algemeen exterieur van de nakomelingen van het fokmateriaal van Semex’. De zes meest genoemde redenen om klant te zijn van Semex zijn:

  • Vertrouwen
  • Kwaliteit van de stierenkaart
  • Relatie met de fokkerijadviseur 
  • Technische bedrijfsresultaten die ik haal
  • Breed aanbod van stieren
  • Gezondheid van het vee

Wij zijn enorm verheugd over deze resultaten. Voor ons betekent dit dat onze aanpak om de klant absoluut op de eerste plaats te zetten werkt. Semex streeft naar de hoogst mogelijke klanttevredenheid, het bieden van de beste genetische oplossingen voor ieder bedrijf is prioritair! De FokMonitor 2017 laat zien dat we daarin op de goede weg zijn en dat is voor ons een stimulans om verder te gaan op deze weg!    



Print Deze Tekst | Stuur Deze Tekst Door